Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Nem érkezett meg email-ben a jegyem. Mit tehetek?

Kedves Jegyvásárlónk!

Kérjük, hogy a jegyet tartalmazó emailt a Spam vagy Promóciós mappákban is nézd meg, mert időnként ide kerülnek.
Ha a spam vagy promóciós mappában megtaláltad a jegyet, akkor kérjük állítsd be a FEZEN-t megbízható feladóként, és akkor a jövőben valószínűleg már nem lesz gond.

Ha a Spam vagy a Promóciós mappában sem találod meg a jegyet, akkor valószínűleg valamilyen email szolgáltatói okból nem érkezett meg hozzád.
Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy regisztrálj egy fiókot a https://fezen.hu/jegyek/profilom?view=registration oldalon
azzal az email címmel, amit a jegyvásárlásnál megadtál.
Rendszerünk automatikusan a fiókodhoz rendeli az adott email címmel vásárolt jegyeket, így közvetlenül az oldalunkról, a Jegyeim menüpontból letöltheted őket.


Ha egyik megoldással sem jársz sikerrel, akkor kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, a következők szerint:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldj levelet arról az e-mail címről amit a jegyvásárláskor is megadtál. A leveledben kérjük írd meg vásárlásod tranzakció azonosítóját, amelyet a banki visszaigazoláson "Külső hivatkozási szám"-ként, illetve az automatikusan kiállított számlán vagy a vásárlást követően weboldalunkon is megtalálhatsz. (E nélkül az azonosító nélkül sajnos nem tudunk segíteni.) A leveledre igyekszünk néhány munkanapon belül válaszolni.


© 2024 FEZEN Fesztivál. Minden jog fenntartva. Készítette: Forensys